نقشه راه ایمیل مارکتیگ
- بررسی وضعیت وبسایت
- دریافت لیست مشتریان و ایده ها
- تعیین استراتژی کلی ایمیل مارکتینگ
- تعیین اهداف
- طراحی و دیزاین ایمیل
- ارسال بر حسب اهداف
- آنالیز و گزارش کتبی

ایمیل مارکتینگ
استفاده از ایمیل از گذشته تا به امروز با پیشرفت تکنولوژی بیشتر و بیشتر شده است. این روزها کمتر کسی است که ایمیل نداشته باشد و هرازگاهی آن را چک نکند. ایمیل نسبت به سایر ابزارهای ارتباطی قابل اعتمادتر و رسمیتر بوده و همچنین مقرون به صرفه میباشد. ایمیل مارکتینگ یکی از راههای تبلیغات و توسعه برندینگ است. اگر صاحب کسب و کار هستید و میخواهید کسب و کارتان را رونق دهید، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روشهای موثر تبدیل مخاطب به مشتریان وفادار است.


نگران تاکتیکهای کارساز برای ایمیل مارکتینگ خود نباشید. متخصصین دبیر در حوزه ایمیل مارکتینگ آماده ارتباط و مشاوره با شما هستند.
چرا از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟
ایمیل مارکتینگ مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزایای مهم آن به شرح زیر است:
- امکان ردیابی دقیق
با ایمیل مارکتینگ میتوانید تعداد کسانی که مطالب ایمیل را مطالعه کردهاند، تعداد افرادی که کلیک کردهاند و يا به صفحه هدف يا لندينگ پیج مراجعه كردهاند را مورد بررسی قرار داده و متوجه شويد که هر مشتری به خواندن چه نوع محتوایی علاقه بیشتری نشان میدهد و در نهایت با تحلیل رفتار مشتریان میتوانید ارتباطی قویتر با آنها داشته باشيد.
- بازگشت سرمایه
شايد ابتدا به اين فكر كنيد كه صرف هزينه برای ایمیل مارکتینگ كسب و كار، كاری بيهوده است اما اينطور نيست. زيرا هزينه ایمیل مارکتینگ نسبتا کم بوده و همچنين اگر ایمیل مارکتینگ به درستی انجام شود با صرف هزينه اندک در آينده شاهد سود فراوانی خواهيد شد. در واقع سرمايهتان به خودتان برمیگردد.
- بهبود سئو سایت
تولید محتوای جذاب این امکان را به شما میدهد تا بازدیدکننده بیشتری به سایتتان مراجعه کند. در نتیجه ترافیک وبسایت افزایش یافته و گوگل، سایت را معتبر شناسایی میکند و سئو سایت بهبود مییابد.
- امکان تفکیک مخاطب
ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را میدهد که مشتریان خود را تفکیک کنید. با بررسی نیازها و خریدهای قبلی آنها، میتوانید مخاطب خود را بشناسید و نسبت به سلایقشان خدمات یا محصولات خود را برایشان بفرستید. بنابراین میتوانید جداگانه برای هرکدام از مخاطبان ایمیل مجزایی ارسال نمایید.
- صرفه جویی در زمان و هزینه
ارسال ایمیل یکی از روشهای آسان و در عین حال مقرون به صرفه است که به کمک آن میتوان با صرف کمترین زمان و هزینه، حجم زیادی از اطلاعات را به طیف وسیعی از افراد ارسال کرد.
تکنیکهای ایمیل مارکتینگ
کلمه کلیدی مناسب
براي ارسال ايميل از كلمه كليدی مناسب و منحصر به كسب و كارتان استفاده كنيد تا مخاطب بيشتری جذب محتوا و وبسايتتان شود.
استفاده از تصاویر
طراحي تصاوير جذاب و متناسب با كسب و كارتان و استفاده آنها در ایمیل مارکتینگ میتواند مشتريان زيادی را جذب كند. اما به خاطر داشته باشيد استفاده بيش از حد از تصاوير نتيجه عكس میدهد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با تاکتیکها و روشهای ایمیل مارکتینگ با متخصصین حوزه ایمیل مارکتینگ در ارتباط باشید.
مزایای ایمیل مارکتینگ

ارزان و به صرفه

انعطاف پذیر

بازگشت سرمایه بالا
اگر به دنبال یک ایمیل مارکتینگ حرفهای و موثر در کسب و کارتان هستید همین حالا با دیجیتال مارکترهای ما در ارتباط باشید.
چگونه یک لیست ایمیل به دست آوریم؟
اصولیترين و همچنين كارآمدترين ایمیل های موجود در لیست شما متعلق به افرادی هستند که آگاهانه ایمیل خود را وارد نمودهاند و تمایل به دریافت ایمیلها و خبرنامههای شما دارند. راهکارهای زیادی وجود دارد که بتوانید لیست ایمیل مشترکین خود را بصورت روز افزون افزایش دهید و در نهایت به یک لیست غنی از کاربرانی دست پیدا کنید که خواهان دریافت ایمیلهای شما هستند. برخی از این راهکارها به شرح زیر می باشد:
قرار دادن فرم ثبت نام در وبسایت
با تولید محتوای هدفمند و همچنین طراحی ایمیل جذاب کاربران به سایت شما مراجعه میکنند و به محتوا و محصولات وبسایت شما علاقهمند شده و خواستار ثبت نام در وبسایتت میشوند. پس قابلیت ثبت نام و استفاده از امکانات بیشتر را برای کاربران خود قرار دهید تا با ثبت نام در وبسایت شما اطلاعات شخصی مانند ایمیل و شماره تماس خود را درج کنند.
استفاده از افزونههای pop-up جهت درج ایمیل و ثبت نام در خبر نامه
علاوه بر امکان ثبت نام، با داشتن یک ناحیه کاربری از قابلیت pop-up و امکان درج ایمیل جهت دریافت ایمیلهای خبرنامه میتوانید به لیست غنیتری دست پیدا کنید.
فعالیت در شبکههای اجتماعی
با عضویت و فعالیت در شبکههای اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، توییتر، لینکدین و غیره اطلاعات مربوط به سرویسهای خود را همراه با لینک ثبت نام منتشر کنید تا از این طریق ایمیل مخاطبان را به دست آورید.
جلب توجه مشتریان و دادن پیشنهاد ویژه برای افرادی که عضو هستند
با دادن پیشنهادهای ویژه مثل تخفیف اولین خرید یا تخفیف برای محصولات و خدمات جدید، خبرنامه محتواهای جدید خود، افزایش اعتبار رایگان به واسطه عضویت در وبسایت، ارسال فاکتور خرید، جلب توجه مشتری با محصولات و خدمات و همچنین تبریک تولد یا سالگرد ویا قرار دادن تخفیف در روز تولدشان میتوانید مشتریان قدیمی خود را حفظ و مشتریان جدیدی کسب کنید.

برای اطلاع بیشتر در مورد ایمیل مارکتینگ با ما در تماس باشید.
