منوهای نصب در پنل مدیریت

32 نکته مهم سئو داخلی یا on-page که باید بدانید! ❤️

آنچه در این مقاله می‌خوانیم

یک محتوای خوب شامل وجود چندین عامل است که یکی از آنها سئو و به‌خصوص سئو داخلی یا on-page است. در حالت کلی سه نوع سئو وجود دارد که شما برای یک استراتژی جستجوی ارگانیک به آنها نیاز دارید: سئو داخلی یا on-page، سئو تکنیکال یا فنی و سئو off-page. در این آموزش از مجله آکادمی دبیر، ما به معرفی کوتاه هر نوع سئو و چگونگی اهمیت آنها را در استراتژی مارکتینگ خواهیم کرد. همچنین، با بررسی عمیق‌تر نکات مهم سئو داخلی یا on-page یاد خواهیم گرفت چگونه از روش‌های مختلف برای بهینه‌سازی محتوای تولید شده خود استفاده کنیم.

انواع سئو و کاربرد آن

  • سئو داخلی یا on-page 

سئو داخلی یا on-page یا سئو داخلی به محتوای وب سایت شما مربوط می‌شود که شامل استراتژی‌هایی برای بهینه سازی یک صفحه شخصی در یک وب سایت است. این فاکتورها (که همه آنها را در این چک لیست سئو سایت آوردیم) به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا موضوع محتوا را بفهمند و ببینند که وب سایت منبع ارزشمندی است که مردم می‌خواهند آن را پیدا کنند.

این نوع سئو شامل موارد زیر است:

  • تحقیق کلمات کلیدی: یافتن بهترین کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن در یک صفحه از محتوا
  • ایجاد محتوا: انتشار محتوای با کیفیت بالا و متمرکز بر کلمات کلیدی هدف
  • بهینه سازی کلمات کلیدی: استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر در همه مکان‌های مناسب و استفاده از سئو SEO خوب.

سئو-داخلی-یا-on-page 

  • سئو تکنیکال یا فنی

سئو تکنیکال یا فنی به عناصر غیر محتوایی وب سایت شما مربوط می‌شود که شامل استراتژی‌هایی برای بهبود ساختار و بنیاد سایت است. سئو تکنیکال یا فنی‌، خوانایی سایت را بهبود می‌بخشد (که باعث آسانتر شدن جستجو و فهم سایت توسط موتورهای جستجو می‌شود) و تجربه کاربری خوبی را فراهم می‌کند که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا کیفیت سایت را ببینند. یک تجربه کاربری خوب برای خوانندگان نیز مهم است و می‌تواند میزان کلی بازدید و میزان تعامل را تحت تأثیر قرار دهد.

انواع سئو موجود در این گروه به موارد زیر مربوط می‌شود:

  • سرعت سایت
  • موبایل فرندلی
  • ایندکس
  • خزیدن مناسب
  • معماری سایت
  • داده‌های ساختاری
  • امنیت

سئو-تکنیکال-یا-فنی

  • سئو off-page

تکنیک‌های SEO off-page به تقویت تأثیر و رابطه وب سایت شما با سایر وب سایت‌ها کمک می‌کند که شامل راهکارهایی برای ایجاد اعتبار و اقتدار یک وب سایت است. این عوامل به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا ببینند وب سایت یک نتیجه جستجوی ایده آل است چون از یک منبع معتبر‌، قابل اعتماد است.

بیشتر سئو off-page  مربوط به بک لینک با کیفیت بالا است. حجم زیادی از پیوندهایی که از سایت‌های معتبر و مرتبط به سایت شما اشاره می‌کنند‌، موتورهای جستجو را نشان می‌دهد که سایت شما ارزشمند و مستقر است. شما می‌توانید این سیگنال‌های اعتماد را از طریق روش‌های مختلف ایجاد لینک و ارسال مهمان کسب کنید.

سئو-off-page

ارتباط بین شما و سئو داخلی یا on-page !

برای کمک به محتوای نوشته شده در صفحات وبلاگ برای افزایش قابلیت دیده شدن در نتایج جستجو، باید از تکنیک‌های سئو داخلی یا on-page  برای جذب موتورهای جستجو و کمک به آنها در درک، شناخت و رتبه‌بندی مطالب خود استفاده کرد. برای کمک به شما در این فرآیند، 33 نکته مهم در سئو داخلی یا on-page  را بررسی می‌کنیم. تا از طریق آن هرگز هیچ فرصتی برای بهینه‌سازی صفحات وب یا پست‌های وبلاگ خود را از دست ندهید. یکی از بزرگ‌ترین دلایل افزایش محتواهای بی‌کیفیت، عدم توجه به سئو داخلی یا on-page توسط کارشناسان محتوا است.

سئو داخلی یا on-page  چیست؟

سئو داخلی یا on-page  فرآیند بهینه‌سازی صفحات منفرد برای کسب رتبه‌های بهتر در جستجو و ایجاد ترافیک بهینه است. سئو داخلی یا on-page شامل تاکتیک‌هایی است که به یک صفحه برای کلمه کلیدی اصلی (و کلمات فرعی) کمک می‌کند.

سئو-داخلی-یا-on-page- چیست؟

اگرچه سئو  on-page به بهینه‌سازی صفحه‌ای از محتوا مربوط می‌شود، اما توسط انواع دیگر SEO نیز پشتیبانی می‌شود. یعنی به زبان ساده‌تر سئو داخلی یا on-page  به تنهایی ممکن است برای رتبه‌بندی یک صفحه کافی نباشد. همچنین اگر می‌خواهید صفحه‌ای از محتوا را برای رتبه‌بندی به دست آورید، به یک استراتژی سئو off-page  و فنی نیاز دارید تا سایت شما برای موتورهای جستجو جذاب‌تر نشان داده شود.

32 نکته‌ی بسیار مهم در سئو داخلی یا on-page

قبل از انتشار هرگونه پست یا صفحه جدید در سایت خود، حتما این چک لیست از کارهای مورد نیاز برای سئو  on-page را انجام دهید. در ادامه به بررسی 33 نکته مهم در چک لیست سئو داخلی یا on-page می‌پردازیم:

  1. جستجوی کلمات کلیدی داشته باشید!

سئو داخلی یا on-page با پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی برای یک صفحه خاص از محتوا شروع می‌شود. بهترین کلمه کلیدی عبارت یا اصطلاحی است که:

  • به بیان ساده مربوط به موضوع اصلی مطالب است. کلمه کلیدی باید توصیف دقیق محتوای شما باشد.
  • به طور منظم توسط مخاطبان شما جستجو می‌شود. حجم جستجو برای کلمه کلیدی به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند از بازار هدف ایده آل شما به سایت شما مراجعه کند.
  • جزئی از قدرت رقابت سایت شما است. سایت شما به اندازه‌ای پتانسیل دارد تا بالاتر از بقیه‌ی سایت‌ها با همان کلمه‌ی کلیدی، رتبه بندی شود.

جستجوی-کلمات-کلیدی-داشته-باشید!

  1. یک کلمه کلیدی اصلی برای محتوای خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب کلمه کلیدی، آن را به یک صفحه از محتوای سایت خود اختصاص دهید. یک استراتژی برای محتوای جدید ایجاد کنید و یک کلمه کلیدی را به عنوان هدف به هر صفحه اختصاص دهید. در سئو داخلی یا on-page انتخاب کلمه کلیدی اولویت اصلی است.

تمرین در خانه: مقاله « کلمات کلیدی چه کاربردی دارند و چرا باید آن ها را بشناسیم؟ » را مطالعه کنید.

  1. مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی به محتوای دیگری اختصاص داده نشده است.

یک کلمه کلیدی اصلی هیچگاه نباید به بیشتر از یک صفحه از محتوای سایت شما اختصاص یابد. اگر کلمه کلیدی یکسانی را به بیش از یک صفحه اختصاص دهید، باعث می‌شود keyword cannibalization (کشتار، قتل عام) ایجاد شود، در اینصورت موتورهای جستجو نمی‌توانند تشخیص دهند کدام صفحه از اهمیت بیشتری برخوردار است، پس هیچ یک از صفحات را رتبه بندی نمی‌کند. قطعا منطقی است که دو صفحه خود را باهم رقیب نکنید! پس در سئو داخلی یا on-page به این نکته توجه می‌کنیم.

  1. سه تا پنج کلمه کلیدی مرتبط برای محتوای خود انتخاب کنید.

کلمات کلیدی مرتبط اصطلاحات و عباراتی هستند که مترادف هستند یا از لحاظ معنایی با کلمه کلیدی اصلی شما مرتبط هستند. بعضی اوقات به کلمات کلیدی LSI یا فهرست بندی معنایی نهفته کلمات اشاره می‌شود.

تمرین: کلمات کلیدی LSI را در صغحه: «آموزش مقدماتی دیجیتال مارکتینگ» مشخص کنید!

 

  1. سه-تا-پنج-کلمه-کلیدی-مرتبط-برای-محتوای-خود-انتخاب-کنید.برای کلمه کلیدی خود یک برنامه محتوایی ایجاد کنید.

پس از داشتن کلمه کلیدی اصلی خود در سئو داخلی یا on-page ، یک طرح محتوا برای نحوه استفاده از آن تدوین کنید. بدانید که آیا کلمه کلیدی باید یک پست وبلاگ به موقع، محتوای همیشه سبز یا یک صفحه فرود باشد یا نه. بدانید که محتوای شما چقدر باید باشد و چگونه می‌خواهید محتوا از مارکتینگ شما پشتیبانی کند.

  • محتوا را با هدف جستجوی کلمه کلیدی مطابقت دهید. محتوایی ایجاد کنید که آنچه کاربر در هنگام جستجو به دنبال آن است را فراهم کند.
  • بدانید که محتوا در کدام قسمت از فروش قرار داشته باشد. از الگوی نقشه برداری سفر مشتری استفاده کنید و محتوایی متناسب با سطح خاص قیف خرید ایجاد کنید.
  • محتوایی ایجاد کنید که از محتوای فعلی با آخرین رتبه بندی بهتر باشد. محتوایی را که در حال حاضر برای کلمه کلیدی شما رتبه بندی شده مرور کنید. سعی کنید صفحه‌ای بسازید که دارای ارزش بیشتر، سازماندهی بهتر، دارای داده‌های اصلی باشد.
  1. عنوانی بنویسید که شامل کلمه کلیدی اصلی باشد.

عنوانی بنویسید که هم برای موتورهای جستجو و هم برای مخاطبان جذاب باشد. با درج کلید واژه اصلی در ابتدای عنوان، موتورهای جستجو را خوشحال کنید و با نوشتن یک عنوان توصیفی (در عین حال مختصر) که دلیل ارزشمند بودن محتوا را به خوانندگان می‌گوید، آن را در اختیار مخاطبان قرار دهید. عنوان در سئو داخلی یا on-page جایگاه ویژه‌ای در نرخ کلیک روی مقاله شما دارد!

تمرین: با کلمه کلیدی «آموزش دیجیتال مارکتینگ» یک عنوان جذاب بنویسید.

 

  1. عنوان را در برچسب H1 قرار دهید.

عنوان را به صفحه خود اضافه کنید و آن را در یک برچسب عنوان H1 قرار دهید. برچسب عنوان H1 قطعه ای از کد HTML است که به موتورهای جستجو می‌گوید تمرکز محتوای شما در چه حوزه‌ای است.

تمرین: در سئو داخلی یا on-page امکان استفاده بیش از یک H1 وجود دارد؟

عنوان-را-در-برچسب-H1-قرار-دهید.

  1. محتوای بادی را بیش از 300 کلمه بنویسید.

تعداد کلمات برای محتوای شما بسته به هدف صفحه و عمق موضوع متفاوت خواهد بود. اما به عنوان بهترین روش، صفحاتی را منتشر کنید که بیش از 300 کلمه کپی متن دارند. حداقل 800 کلمه را در صورت امکان پر کنید، زیرا پست‌های دقیق‌تر احتمال بالاتری برای رتبه‌بندی دارند. در سئو داخلی یا on-page بهتر است مطالب کلیدی شما تعداد کلمات بالاتری داشته باشند.

محتوای-بادی-را-بیش-از-300-کلمه-بنویسید.

  1. محتوای اصلی را بنویسید.

مطمئن باشید که از منابع دیگر کپی نکرده‌اید. از محتوایی که قبلاً در سایت شما منتشر شده یا در سایت دیگری منتشر شده است، کپی نکنید. اگر محتوای سایت شما کپی یا تکثیر شده باشد، موتورهای جستجو ممکن است سایت شما را جریمه کنند یا رتبه بندی نکنند.

در سئو داخلی یا on-page : کپی کردن مطلب = فروپاشی تمام سایت.

 

  1. مطالب با کیفیت بالا بنویسید.

حتی هنگامی‌ که به منظور رتبه بندی محتوای SEO ایجاد می‌کنید، همیشه به یاد داشته باشید که اولین چیزی که باید بر آن تمرکز داشته باشید مخاطبانتان است. محتوای باکیفیت و ارزشمند، مفید و خوش نوشت ایجاد کنید.

سوال: چرا محتوای باکیفیت در سئو داخلی یا on-page مهم است؟ (با علم اینکه گوگل مطالب منتشر شده را مستقیم تشخیص نمی‌دهد و سیگنال‌های دیگری برای تشخیص محتوا دارد.)

مطالب-با-کیفیت-بالا-بنویسید.

  1. برای یک شخص با ضریب هوشی متوسط بنویسید.

نوشتن محتوای با کیفیت بالا به معنای نوشتن یک مقاله تحقیقاتی در سطح دانشگاه نیست. در واقع، کاملا برعکس است. مطالب خود را برای سطح خواندن یک کلاس هشتمی در مقیاس خواندن Flesch بنویسید. این به معنای استفاده از اصطلاحات رایج (نه اصطلاحات اصطلاحات پیچیده صنعت) و نوشتن جملات و پاراگراف‌های کوتاه است. برخی منابع اعلام کرده‌اند برای امتیاز بالا در سئو داخلی یا on-page تعداد کلمات در یک جمله بیش از 20 کلمه نباشد.

برای--شخص-با-ضریب-هوشی-متوسط-بنویسید.

  1. کلید واژه اصلی را برای ایجاد تراکم 1.5 تا 2% کلمات کلیدی اضافه کنید.

با نوشتن کلمه کلیدی اصلی در کل مقاله، به موتورهای جستجو کمک کنید تا موضوع اصلی محتوای شما را تشخیص دهند. به عنوان بهترین روش، از اصطلاح دو تا سه بار در هر 100 کلمه استفاده کنید تا تراکم کلمات کلیدی 1.5 تا 2% ایجاد شود. سعی کنید بیش از حد نیاز از کلمات کلیدی استفاده نکنید. استفاده بیش از حد باعث جریمه می‌شود!

 

  1. از هر کلمه کلیدی فرعی مرتبط حداقل یک بار در نسخه اصلی استفاده کنید.

به لیست کلمات کلیدی فرعی مرتبط خود برگردید و هر کلمه کلیدی را حداقل یک بار در مقاله خود وارد کنید. به طور طبیعی آنها را در محتوای خود بگنجانید. از زوری گنجاندن آن عمیقا و شدیدا دوری کنید!

کلمه-کلیدی-فرعی-مرتبط-حداقل-یک-بار

  1. محتوای خود را از لحاظ ساختاری قابل درک کنید.

هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو محتوایی را که اسکن و فهم آن آسان باشد را دوست دارند. ساختار مطالب خود را مرور کرده و قالب‌بندی کنید که همه این کارها اسکن و بررسی سریع را آسان می‌کند.

  • مطالب را با بخشهای فرعی توصیفی به چند بخش تقسیم کنید.
  • برای لیست اطلاعات از Bullets استفاده کنید.
  • برای برجسته کردن نکات مهم متن، از بولد کردن (Bold) استفاده کنید.

محتوای-خود-را-از-لحاظ-ساختاری-قابل-درک-کنید.

تمرین: ساختار این مقاله را از لحاظ ساختاری بررسی و رسم نمایید. (مثل یک عنکبوت ساختار سئو داخلی یا on-page را زیر سوال ببرید)

 

  1. زیرعنوان‌ها را با برچسب H2 و H3 و سایر هدینگ‌ها همراهی کنید.

با قرار دادن عبارات در برچسب H2، به موتورهای جستجو کمک کنید تا زیرعنوان‌های محتوای شما را شناسایی کنند. دقیقا مانند برچسب H1 که در عنوان شما استفاده می‌شود، این کد HTML به موتورهای جستجو می‌گوید که نسخه مهم و مرتبط با موضوع صفحه اصلی است.

زیرعنوان‌ها-را-با-برچسب-H2-و-H3-و-سایر-هدینگ‌ها-همراهی-کنید.

  1. بخاطر سئو داخلی مناسب، از کلمه کلیدی اصلی حداقل در یک عنوان فرعی استفاده کنید.

با استفاده از کلمه کلیدی اصلی حداقل در یکی از زیرعنوان‌های خود، محتوای خود را به کلید واژه اصلی ببندید. اگر طبیعی و منطقی باشد، آن را در بیش از یک زیر عنوان استفاده کنید. در اینکار نیست زیاده‌روی نکنید! نکته مهم هم اینکه در زیرعنوان‌ها از کلمات تک کلمه‌ای سعی کنید استفاده نکنید.

 

  1. برای بهینه‌سازی سئو داخلی یا on-page از کلمه کلیدی اصلی در پاراگراف اول و آخر محتوا استفاده کنید.

سعی کنید محتوای خود را با کلمات کلیدی تمام کنید، با این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهید که صفحه ارتباط نزدیکی با موضوع دارد. یعنی سعی کنید از کلمه کلیدی مورد نظر در نزدیکی ابتدای پاراگراف اول و در پاراگراف آخر خود استفاده کنید تا محتوای شما تقویت شود. این کمک می‌کند تا برای موتورهای جستجو روشن شود که محتوای شما بهم مرتبط و یکپارچه است.

 

  1. در سئو داخلی یا on-page از انکرتکست استفاده کنید.

پیوندها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای آنلاین را درک کنند. پیوندهای داخلی مرتبط را به سایر صفحات سایت خود اضافه کنید و در صورت امکان، از کلمه کلیدی مورد نظر صفحه پیوند داده شده به عنوان انکر تکست پیوند استفاده کنید. خواندن مقاله «منظور از تولید محتوا براساس سئو چیست؟» توصیه می‌شود.

تمرین: دو مورد انکرتکست برای پیوند داخلی در این تمرین نام ببرید.

از-انکرتکست-استفاده-کنید.

  1. پیوندهای مربوطه را به سایت‌های با کیفیت بالا اضافه کنید.

پیوندهایی که به سایتهای دیگر منتهی می‌شوند همچنین زمینه‌ای را به شما ایجاد می‌کنند تا کراولرهای جستجوگر محتوای شما را درک کنند. بنابراین، هنگام ذکر منبع یا استناد به منبعی در سئو داخلی یا on-page محتوای خود، پیوندهای خروجی مرتبط و با کیفیت را نیز دربرداشته باشید.

تمرین: چگونه بدون آنالیز توسط ابزارها یک سایت را منبع خود قرار دهیم؟

 

  1. پیوندهای خروجی را تنظیم کنید تا صفحه جدیدی باز شود.

هنگامی‌ که یک کاربر، پیوندی را در صفحه شما کلیک می‌کند، شما مطمئننا نمی‌خواهید که سایت شما را ترک کند. هر پیوند خروجی را تنظیم کنید تا در پنجره جدیدی باز شود تا وب سایت شما باز بماند حتی اگر کاربر به طور موقت از سایت دیگری بازدید کند. زمان ماندن یک کاربر در سایت شما یکی از اهداف نهایی سئو داخلی یا on-page است.

 

  1. متن بدون تصویر مثل انسان بدون….؟

مطالب را برای خوانندگان جالب‌تر کنید و با افزودن حداقل تصویر به صفحه، به موتورهای جستجو نشان دهید که محتوا ارزشمند است. در تعداد تصاویر روایات متعددی هست. ولی در سئو داخلی یا on-page برای یک محتوا با تعداد کلمات 1200 تا 300 وجود 5 تا 12 تصویر مناسب است.

متن-بدون-تصویر-مثل-انسان-بدون....

  1. کلمه کلیدی اصلی را به نام فایل تصویر اضافه کنید.

قبل از بارگذاری تصویر در وب‌سایت خود، فایل را با عبارتی نامگذاری کنید که شامل کلمه کلیدی اصلی صفحه باشد. در سئو داخلی یا on-page ، بهینه‌سازی تصاویر خیلی مهم است.

  1. کلمه کلیدی اصلی را به عنوان تصویر اضافه کنید.

هنگام بارگذاری تصویر در وب‌سایت، کلمه کلیدی اصلی را نیز به عنوان تصویر ، اضافه کنید. اینکار در سئو داخلی یا on-page تاثیر بسزایی دارد.

  1. کلیدواژه اصلی را به برچسب Alt Image اضافه کنید.

در آخر، کلمه کلیدی اصلی را به برچسب Alt تصویر برای اضافه کنید. شاید بتوان گفت مهم‌ترین کار در سئو داخلی یا on-page برای بهینه‌سازی تصویر، وجود Alt تصاویر است.

اهمیت-Alt-Text-در-سئو-داخلی

  1. حجم و اندازه تصویر در سئو داخلی یا on-page بسیار مهم است.

اندازه تصویر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که به قدری بزرگ نیست که باعث کند شدن بارگذاری سایت شود. پرونده‌های بزرگ را قبل از بارگذاری در سایت خود فشرده کنید و اندازه تصاویر را به اندازه نمایشگر مورد نظر تغییر دهید. برای بهینه‌سازی حجم و اندازه تصاویر می‌توانید از ابزارهایی مانند فتوشاپ و سایت‌هایی مانند tinypng استفاده کنید. در سایت‌های وردپرسی از برخی پلاگین‌های کاهش حجم نیز می‌توان بهره گرفت.

حجم-و-اندازه-تصویر-در-سئو-داخلی-یا-on-page-بسیار-مهم-است.

  1. یک URL مناسب سئو داخلی یا on-page بنویسید که شامل کلمه کلیدی اصلی باشد.

یک URL برای صفحه ایجاد کنید که دارای کلمه کلیدی اصلی باشد. از افزودن کلمات خاص یا کلمات غیرضروری در پیوند ثابت خودداری کنید.

سوال: در وبسایت از URL انگلیسی استفاده کنیم یا فارسی؟ (همین الان تست کنید)

 

  1. برچسب‌ها و دسته‌های مربوطه را وارد کنید (البته اگر یک پست در وبلاگ است).

برچسب‌ها و دسته‌های ارسال وبلاگ محتوای موجود در سایت را سازماندهی می‌کنند. برچسب‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند موضوعات را بهتر درک کنند. اگر یک پست وبلاگ منتشر کردید، دسته‌ها و برچسب‌های مربوط به موضوع مطالب هستند اضافه کنید. در سئو داخلی یا on-page دقت کنید که برخی سایت‌ها ممکن است برچسب‌ها را مناسب ندانند.

 

  1. یک متا دیسکریپشن بهینه شده عصای دست سئو داخلی یا on-page سایت

متا دیسکریپشن مجموعه اطلاعاتی است که عنوان اصلی را پشتیبانی می‌کند. همچنین به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوا را بفهمند و در SERP نمایش داده می‌شوند. یک متا دیسکریپشن بهینه شده اضافه کنید که کمتر از 170 کاراکتر یا حرف داشته باشد، شامل کلمه کلیدی اصلی در نزدیکی اوایل توضیحات باشد و شامل یک اقدام برای تشویق خوانندگان به کلیک روی مقاله شما باشد.

تمرین: یک متا دیسکریپشن مناسب برای این مقاله بنویسید.

متا-دیسکریپشن-عصای-دست-سئو-داخلی

  1. نشانه گذاری ساختاری یا اسکیما را اضافه کنید.

برای جذاب تر جلوه دادن نتایج SERP صفحه، نشانه گذاری را به سئو داخلی یا on-page  خود اضافه کنید. داده‌های ساختاری کد اضافی هستند که به موتورهای جستجو کمک می‌کنند دسته خاصی از کپی را در محتوای شما تشخیص دهند. این کد اضافی می‌تواند منجر به افزایش دید SEO و همچنین نتایج جستجوی پرباری شود.

 

  1. پیوندهای اشتراک اجتماعی را اضافه کنید.

محتوا وقتی بیشتر یافت می‌شود که هم به منظور جستجو و هم به منظور بهینه‌سازی اجتماعی خوب باشد. دکمه‌های اشتراک گذاری را اضافه کرده و کلیک برای توییت و سایر فراخوان‌های اشتراک گذاری اجتماعی را به اقدامات موجود در صفحه اضافه کنید. در سئو داخلی یا on-page برای ما مهم است که کاربر از مطلب خوشش بیاید و در صورت پسندیدن آن‌را به اشتراک بگذارد.

 

  1. برای یک سئو on-page حرفه‌ای مطالب خود را تصحیح کنید.

قبل از انتشار یک پست یا صفحه، همیشه مطالب را برای غلط‌های املایی و دستوری تصحیح کنید. این یک قسمت اساسی در نوشتن است، زیرا اطمینان حاصل می‌کند که محتوای شما از کیفیت بالا، معتبر و شایسته داشتن نتیجه جستجو برتر است.

سئو-on-page-حرفه‌ای-و-تصحیح-مطالب

  1. بررسی! بررسی! دوباره بررسی!

قبل از اتمام کار، یک بار دیگر سئو داخلی یا on-page  سایت را بررسی کنید. از ابزارهای مختلف استفاده کنید تا محتوای خود را اسکن کرده و اطمینان حاصل کنید که هر موردی را در لیست بررسی SEO صفحه خود قرار داده‌اید. سئو داخلی یا on-page به ما کمک می‌کند تا زحماتی که برای یک محتوا کشیدیم، تلف نشود.

  • ابزارهای آنالیز و بررسی سئو داخلی یا on-page

استفاده از ابزارهای آنالیز سئو  on-page برای کمک به تحقیق، نوشتن و بهینه سازی می‌باشد. هریک از این ابزارها براساس الگوریتم‌های خود، نوشته شما را بررسی و امتیازدهی می‌کنند.

برای بررسی محتوای تکراری، تعداد کلمات، ساختار URL و پیوند دادن موارد

برای افزودن عنوان‌ها و متا دیسکریپشن، اندازه گیری خوانایی محتوا و پیگیری استفاده از کلید واژه اصلی تکراری از داشبورد وردپرس

برای ایجاد داده‌های ساختاریافته و نشانه‌گذاری گذاری

ابزاری برای بررسی تمام موارد یک سایت برای امتیازدهی به سئو  on-page

سئو داخلی یا on-page  محتوا و سایت خود را موثرتر کنید!

این چک لیست 32 مرحله‌ای سئو داخلی یا on-page  به شما کمک می‌کند محتوای خود را بهینه کنید، یعنی سیگنال‌های واضحی را به موتورهای جستجو ارسال می‌کند و متن شما را در SERP بهتر می‌کند. اما کاملا به یاد داشته باشید سئو داخلی یا on-page فقط برای رتبه بندی صفحه کافی نیست. ما در این آموزش از آکادمی دبیر سعی داشتیم دید جامعی از بحث سئو داخلی یا on-page داشته باشیم تا یک محتوای با کیفیت داشته باشید.

 

برای دانلود و دیدن واضح اینفوگرافی سئو داخلی یا on-page روی تصویر کلیک کنید.

seo-on-page-web

می 19, 2021

0 پاسخ به "32 نکته مهم سئو داخلی یا on-page که باید بدانید! ❤️"

    ارسال یک پیام

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تمام حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توسعه یاران فناور فردیس می‌باشد.