منوهای نصب در پنل مدیریت

 نقشه راه کمپین تبلیغاتی

  • تعیین حوزه فعالیت
  • تعیین جامعه هدف
  • طراحی استراتژی
  • انتخاب کانال تبلیغاتی
  • تعیین تیم اجرایی کمپین
  • تولید محتوا کمپین
  • اجرای کمپین
  • ارزیابی کمپین
سئو-وبسایت

با افزایش و توسعه تکنولوژی و همچنین افزایش استفاده مردم از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کسب و کارها به سمت فروش آنلاین و دیجیتال مارکتینگ می‌روند. امروزه واژه کمپین تبلیغاتی بیشتر و بیشتر به گوش می‌رسد. کمپین تبلیغاتی شامل همه فعالیت‌های تبلیغاتی چند جانبه در انواع مختلف سنتی و آنلاین می‌باشد. این فعالیت‌ها اثربخش و کارآمد خواهند بود، اگر درکنار هم و به صورت درست انجام گیرند. اگر بتوانید هر دو روش سنتی و آنلاین را باهم ادغام کرده و به صورت گسترده کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کنید موفقیت و پیشرفت کسب و کارتان تضمین می‌شود. کمپین تبلیغاتی بسته به نوع کسب و کار متغیر بوده و بازخورد متفاوتی دارد. هر کسب و کار برای رسیدن به اهداف مختلف خود از جمله افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش محصولات یا خدمات، نیازمند یک استراتژی و برنامه‌ریزی برای تبلیغات خود می‌باشد. برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی درست و در عین حال کارآمد داشته باشید، کسب و کارتان را به یک تیم متخصص در این زمینه بسپارید.

تیم آکادمی دبیر تیم باتجربه و مجرب در حوزه کمپین تبلیغاتی می‌باشد که با ارائه محتوای منحصر به فرد و طراحی جذاب محتوای تبلیغات، موفقیت کسب و کارتان را تضمین می‌کند.

کمپین تبلیغاتی دبیر

روش‌های کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی شامل روش‌های سنتی و مدرن می‌باشد که هرکدام از آن‌ها گستردگی زیادی که اینجا به چند مورد اشاره می‌کنیم.

منظور از روش آنلاین در کمپین تبلیغاتی، استفاده از همه ابزارهای وابسته به تکنولوژی و اینترنت است. سهولت، قیمت مناسب، صرفه جویی زمانی در این روش‌ موجب افزایش تقاضای کسب و کارها شده است. این روش شامل ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، تبلیغات در وب‌سایت و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، توییتر و غیره می‌باشد.

کمپین تبلیغاتی دبیر

اگر به دنبال تبلیغات برای کسب و کارتان هستید، همین حالا با متخصصین دیجیتال مارکتینگ ما در ارتباط باشید. 

کمپین تبلیغاتی دبیر

اهداف کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی یک استراتژی طراحی شده است که اهداف خاصی را دنبال می‌کند. از جمله اهداف مهم در کمپین تبلیغاتی به شرح زیر است:

  • کمپین-تبلیغاتی-آیکون-2 ایجاد برند یا نام تجاری
  • کمپین-تبلیغاتی-آیکون-3 افزایش آگاهی مخاطب از برند یا نام تجاری خود
  • کمپین تبلیغاتی دبیر افزایش فروش
  • کمپین-تبلیغاتی-آیکون-4 درک مخاطب و بازار هدف

به طور کلی ایجاد نام تجاری و افزایش آگاهی مخاطبان برای هر صاحب کسب و کاری امری مهم است. مشتری باید بتواند نام تجاری را به یاد بیاورد و تمایل به دنبال کردن آن داشته باشد. ایجاد آگاهی از برند یا نام تجاری نیازمند داشتن تصویر قابل اعتماد و ارتباط مداوم با مخاطبان است. داشتن یک مارک و تصویر قوی و قابل شناسایی منجر به فروش بالا و سهم بازار می شود. بنابراین ایجاد برند یا نام تجاری کسب و کار و همچنین آگاهی مخاطب از آن یکی از مهم‌ترین اهداف کمپین تبلیغاتی است که منجر به فروش بالا از محصولات یا خدمات می‌گردد.

داشتن درک از مخاطب یا بازار هدف موجب بهبود استراتژی بازاریابی و توسعه کسب و کارتان می‌شود. با داشتن تعامل اجتماعی و شناخت درست مخاطب خاص خود، نیازهای مخاطب را درک خواهید کرد و سعی می‌کنید محتوای جذابی برای تبلیغات خود طراحی کنید. بنابراین مشتریان بسیاری جذب کسب و کارتان شده و وفادار شما خواهند شد.

اگر تبلیغات به صورت آنلاین باشد از مهم‌ترین اهداف کمپین تبلیغاتی، افزایش ترافیک وب‌سایت است. افزایش ترافیک وب‌سایت مستلزم داشتن محتوای بی‌نظیر و جذاب است تا کاربر را مجاب به کلیک و بازدید از وب‌سایت می‌کند.

یک جمله معروف از موریس شریدن که می‌گوید “محتوای عالی بهترین ابزار فروش در جهان است”. حقیقت محض است. چیزی که باعث می‌شود مصرف‌کننده تصمیم به خرید محصول یا خدمات شما بگیرد، محتوای تبلیغات شماست.

متخصصین ما هم اکنون آماده ارائه یک استراتژی برای اهداف بازاریابی و تبلیغات گسترده شما هستند!

کمپین تبلیغاتی دبیر
کمپین تبلیغاتی دبیر

با سپردن کسب و کار خود به تیم دبیر که به عنوان تیم تبلیغاتی مجرب در حوزه کمپین تبلیغاتی فعالیت می‌کنند:

  • محتوا و پیام تبلیغاتی با کیفیت و منحصر به فرد دریافت می‌کنید.
  • تا حد زیادی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می شود.
  • بازخورد مشتریانتان بهبود پیدا می‌کند.
  • مشتریان جدید بسیاری جذب کسب و کارتان می‌شود.
  • بسته به نوع کسب و کارتان، از همه انواع تبلیغات شامل سنتی و آنلاین بهره‌مند خواهید شد.
  • تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت و فالورهای اینستاگرامتان افزایش پیدا می‌کند.
  • افزایش فروش محصولات و خدمات را در پیش خواهید داشت.

تیم‌های تبلیغاتی

تیم‌‌های تبلیغاتی متشکل از افراد متخصص در حوزه کمپین تبلیغاتی هستند. برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی جز مهم‌ترین وظایف این افراد می‌باشد.

اعضای تیم‌های تبلیغاتی با ارائه موثرترین ایده‌ها، پیام‌های تبلیغ و همچنین تولید محتوای هدفمند و برنامه‌ریزی شده، سعی در افزایش فروش و بازده کسب و کارتان دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت پیشبرد کمپین‌های تبلیغاتی خود میتوانید با مشاوران تخصصی دبیر در ارتباط باشید.

برای اطلاع بیشتر در مورد کمپین تبلیغاتی با ما در تماس باشید.

ارتباط-با-دبیر
تمام حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توسعه یاران فناور فردیس می‌باشد.